-Sushi & Snö-

Precis hemkommen från stan där vi åt sushi till kvällsmat. Supergott men nu är jag uppsvullen i magen av alla kolhydrater som jag inte annars äter. Tur att jag är ensam i lägenheten så att jag fritt kan släppa väder :)

Jag är ärligt talat inte mitt allra lyckligste just nu, för tillfället är jag ganska bitter för att Anders, Erik och Therese sitter på en buss påväg ner till Saalbach för en veckas skidåkning - och här är jag. Fy fan vad bittert.

Snön fortsätter vräka ner och jag ligger ihopkrupen i soffan och ska snart sätta tänderna i ett vaniljhjärta. Kallas tröstätning.

Saknar er alla där hemma.

Kommentarer
Postat av: Lynn

Inte bitter vännen, nu har ju du två (!) solresor att se framåt i loppet av ett halvår! Tänk på det! Love you!

2012-02-04 @ 10:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0