-Mikrobiologi-

Ja, mikrobiologi var det vi hade föreläsning om idag, idag började vi nämligen på del 2 i våran utbildning och mikrobiologi är början på kursen om kontaktlinser. Kul med något nytt!

Jag var hemma i Varberg i helgen på ett överrasknings-besök, tjejligan skulle ha inflyttningsfest hos fina Helena och det vågade jag ju inte missa och tack vare min själsfrände Wessy-Kalessy blev det en billig hemresa :) Och hur kul är det inte att gömma sig bakom en dörr och låtsas att man inte är där och sen hoppa fram och tjoa SURPRISE!? Jag tyckte det var kul och det tyckte mina vänner också. Vilken kväll vi hade, oförglömlig!

Nu sitter jag mätt och utmattad i soffan, har varit och skakat loss rumpan och brösten på ett Dance Fuego-pass, alltid lika skoj! Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min braiga bok.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0