-Sjukfrånvaro-

Var tvungen att gå från skolan vid 13.30 idag då jag och mina bihålor inte ritktigt är i lag med varandra för tillfället. Blev hem och sova några timmar men det vill liksom inte ändå inte riktigt släppa taget...Jag hoppas bara innerligt att det blir bra tills på torsdag då jag beger mig hem till Varberg för kvalitetstid med bästa Anders.

Har försökt att plugga lite inför de två tentorna som vi har nästa vecka, men det är så svårt och ångestframkallande och jag vet inte vart jag ska börja, men har iallafall gjort några sammanfattningar så hoppas det kommer gå bra så man kan börja njuta av skolan igen :).

Nu ska jag bädda ner mig och sova bort alla baskilusker. Adjö, Adjö.

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig finis <3

2012-01-17 @ 06:18:03
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0