-Snöstorm-

Som rubriken tyder på är det snöstorm i Norrtälje denna fredagkväll. Kvällen spenderas ensam och lite krasslig och med en fruktansvärd hemlängtan. Men det som inte dödar - det härdar. Var i skolan några timmar i förmiddags och fick äntligen poletten att trilla ner vad det gäller att mäta glas i en s.k vertometer.
Efter skolan fanns det fortfarande energi kvar så satte då igång med veckans uppgift, faktiskt intressant läsning om Kvalitetsnormen som är en beskrivning på hur arbetet ska skötas i optikbranschen och hur viktigt det är med att uppdatera sin kunskap till den ständiga utvecklinegn....låter väl spännande?!

Sitter i min one-piece, invirad i en filt och drömmer mig bort till den 6/4, då jag och min älskade mamma ska åka till Lanzarote i en vecka och bara njuta av sol, värme, massa böcker och god mat! Vi kommer ha det så bra lilla mamma :)

Sitter och tittar på gamla mobilbilder, och hur fin är inte den här på Anders och hans brorsdotter Klara -------->






Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser på bilden och kan inte låta bli att tänka på framtiden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0