-Utmattad-

Både i kropp i själ.

Nu är tentorna som var i dagarna två äntligen gjorda och jag kan börja leva igen :) Känner mig nöjd med mina tentor i helhet men man kan inte vara på den säkra sidan innan resultatet kommer.
Jag är helt urlakad efter de här två dagarna och har en fruktansvärd äcklig hemlängtan och gråter mest hela tiden, saknar allt som har med "hemma" att göra...verkligen allt! Till och med de tomma toa-rullarna som min älskade bättre hälft envisas med att låta ligga på toaletten.

I ett tappert försök att dämpa min hemlängtan var jag nere på Friskis och körde ett tufft pass med skivstång och intervallträning, jobbigt som bara den men oerhört skönt så här tre timmar senare. Men hemlängtan är kvar tyvärr...

Idag är det 70 dagar kvar tills mamma och jag åker till Grankan :)

Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Emma då!!! Jag ringer!!! Puss

2012-01-26 @ 20:40:16
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0