-Morgonstund-

God morgon!

Solen skiner och det betyder att det kommer bli en bra dag. Solen gör underverk för kropp och själ. Hoppas på mycket sol och lite högre temperatur på lördag då vi åker till Milano för att besöka en stor glasögonmässa. Det är jag, Amanda, Karin, Rima och Linn som ska åka och möta våren i denna fina stad! Ska bli så otroligt mysigt och roligt, ser fram emot att sitta på Piazza del Duomo och äta den förföriskt goda italienska glassen....det ilar i min glassmage av förväntan! Snälla lördag, skynda dig hit :)



Hade det kämpigt med att ta mig ur sängen idag pga gårdagens träningspass, det var tugnt och jag hade blodsmak i munnen MEN det var kul trots allt.

Var hemma i helgen och myste med mamma, pappa och syster. Tyvärr fick jag inte träffa min prins mer än sisådär 10-12 timmar då han hade en grabb/fotbollsresa till London inbokad. Men det blev en bra helg trots allt.
Det bästa var nog att jag hitta mina vårskor ----> SUPERNÖJD!



Nu blir det frukost och sen skola heeeela dagen!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga pjux!

2012-03-07 @ 16:25:09
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0