-Vårkänslor-

Milano var precis lika roligt och härligt som jag föreställt mig, solen sken och glasen smakade ljuvligt. Men nu är man tillbaka i verkligheten och skolan. I helgen ska jag till Stockholm och medverka på SKLF´s kongress. Sådet kommer bli ont om tid och därmed också dålig uppdatering av bloggen. :)

Men för er som undrar mår jag mycket bra och ska snart få träffa min älskade Anders för en dag, han kommer till Uppsala nästa fredag och då ska jag åka dit och kramas!

Det är endast tre veckor kvar tills jag flyttar hem för sommaren!!!! Lycklig.

Njut av solen och våren mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: malin

Är det bara 1,5 veckor kvar nu då? HURRA!

2012-03-24 @ 09:45:21
URL: http://malinsupdate.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej hej Emma jag läser din blogg så nu får du vara så snäll och uppdatera! Tack för mig :D

2012-03-27 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0